Obiskovalec spletnega mesta (v nadaljevanju: uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji uporabe. Pri oddaji naročila v spletni trgovini, podjetje izrecno opozori kupca izdelkov (v nadaljevanju: kupec) na celotno besedilo dokumenta Splošni pogoji spletne trgovine (v nadaljevanju: splošni pogoji). Šteje se, da je kupec z oddajo naročila seznanjen s splošnimi pogoji in da se z njimi v celoti strinja in jih v sprejema.Pridržujemo si pravico do sprememb vsebin na spletni strani, vključno s spodaj navedenimi pogoji, brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na spletni strani, uporabniki in kupci o tem ne bodo posebej obveščeni. Uporabnike spletne trgovine bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani https://postalbomgasilec.si in ne preko ostalih komunikacijskih kanalih.Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.V primeru, da nadaljujete z uporabo spletne strani, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Podatki podjetja
Kidoo, Trgovsko podjetje, Miha Gril s.p.
Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti trgovca,
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
- informacije o načinu plačila,
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi
Pravice intelektualne lastnine
Pravno obvestilo: Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Postal bom gasilec in logotip sta v lasti podjetja.
Cenovna politika
Cene izdelkov so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Trgovina si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila. V ceno izdelka niso všteti stroški pošiljanja. Stroški pošiljanja se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila. Dostava paketov velja pod pogoji distributerskega podjetja.
Kode za popust
Trgovina svojim kupcem ali sledilcem na družbenih omrežjih občasno ponudijo kode, s katerimi lahko koristijo popust v določeni vrednosti. Kodo za popust je potrebno dodati pred zaključkom nakupa. Če je koda uspešno dodana, se popust odšteje takoj. Dodajanje kode po oddaji naročila ni mogoče.Kode za popust so časovno omejene in lahko veljajo samo za določen izdelek ali skupino izdelkov. Če ni izrecno navedeno drugače, kode ne veljajo na izdelke v akciji. Popust ni izplačljiv v gotovini.
Način plačila
Kupec lahko naročilo plača na naslednje načine:
- Plačilo preko UPN naloga (bančno nakazilo).
Ob zaključku naročila se bodo kupcu izpisali podatki za nakazilo. Kupec mora poravnati celoten znesek na transakcijski račun prodajalca. Po prejemu plačila začne veljati rok za dostavo izdelkov.
- Plačilo s plačilno kartico (kreditna ali debetna)
Če izberete plačilo s plačilno kartico, vpišete zahtevane podatke bančne kartice in sprožite plačilo. Plačilo je vidno takoj in po oddaji naročila, hkrati tudi začne teči rok za dostavo izdelkov.
- Plačilo z direktno obremenitvijo
Ob izbiri plačila z direktno obremenitvijo vnesete zahtevane podatke vaše bančnega računa in potrdite plačilo. Plačilo se sporcesira v času delovnega časa finančnih procesov banke. Plačilo se smatra kot takojšnjea, hkrati tudi začne teči rok za dostavo izdelkov.
Postopek naročila izdelkov
Oddaja naročila je povezana z obveznostjo plačila in se smatra kot sklep prodajne pogodbe. Kupec z oddanim naročilom podaja izrecno soglasje za začetek izvajanja pogodbe v času odstopnega roka.Naročilo se odda v treh korakih:
- Kupec izdelek doda v košarico, kjer se prikaže količina ter cena. V košarici lahko kupec spreminja količino naročenih izdelkov ali jih odstrani iz košarice.
- Kupec nadaljuje na blagajno, kjer vpiše svoje podatke, izbere način plačila, preveri, ali so naročeni izdelki pravilni in v pravi količini, potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, in zaključi naročilo.
- S klikom na “Kupi sedaj” se naročnik zaveže k plačilu naročenih izdelkov. V primeru plačila preko TRR se kupcu prikažejo podrobnosti naročila ter podatki za nakazilo. V primeru plačila preko direktne obremenitne, je znesek avtomatsko prenešen iz bančenag računa naročnika na bančni račun prodajalca.
Kupec mora pred oddajo naročila pregledati vpisane podatke in zagotoviti, da so pravilni.
Statusi naročila
Sprejeto naročilo – Čaka na bančno nakazilo: Če je kupec za plačilo izbral nakazilo na TRR, bo na vpisan elektronski naslov prejel sporočilo o sprejetju naročila s podatki za nakazilo, povzetkom naročila ter potrdilom o sklenjeni pogodbi. Takoj ko prodajalec prejme denarna sredstva, gre naročilo v proces obdelave.V procesu: Ko je naročilo plačano direktno z bančno kartico ali pa z direktno obremenitvijo, stranka prejme elektronsko sporočilo z obvestilom da se njegovo naročilo nahaja v postopku obdelave.Naročilo je odposlano: Po dokonči obdelavi naročila in oddane pošiljke poštnemu kurirju, stranka prejme obvestilo, da je pošiljka odposlana.
Izdaja računa
Podjetje kupcu ob zaključku naročila izda račun, ki ga pošlje na e-naslov kupca, ki ga je navedel ob oddaji naročila.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. O morebitnih napakah na računu, je potrebno obvestiti prodajalca v treh dneh od prejema.
Dostava z dostavno službo Pošte Slovenije
Izdelki bodo po prejemu plačila, na vaš naslov odposlani v roku 2-5 delovnih dni. V času, ko so dostavne službe bolj obremenjene, se lahko dostavni rok podaljša. Vse materialne odgovornosti se po oddaji pošiljke dostavni službi prenesejo na njo v skladu z njihovimi splošno poslovnimi pogoji.
Pravica do preklica in odstopa od pogodbe
Prodajalec ima pravico preklicati naročilo v kolikor ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca po telefonu ali elektronski pošti. Prodajalec je o odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca prek elektronske pošte ali telefona. V kolikor kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju.Prodajalec ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora prodajalca.Kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročilo do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo odposlano. Preklic naročila je možno oddati na elektronski naslov info@kidoo.si.Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, torej je personalizirano.Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje na elektronski naslov info@kidoo.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe.Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V elektronskem sporočilu morate obvezno navesti ime in priimek kupca, naslov in številko naročila.
Neustrezno ali poškodovano blago
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 30 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in nepoškodovano oz. v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno. Blago se vrne na naslov podjetja. Pri vračilu je potrebno navesti številko naročila ali računa. Stroške vračila krije prodajalec. Ponovno pošiljanje zamenjanih izdelkov se ne zaračuna. Če pri dostavljenih izdelkih opazite napako, je potrebno prodajalca o tem obvestiti v roku 24 ur od prejema izdelka.
Varovanje osebnih podatkov in obdelava podatkov
Upravitelj spletne trgovine, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.Nazadnje spremenjeno: 11.05.2024